2007-11-14

Ja se det snöar


Det snöar och jag blir glad, jag gillar vinter och snö. Det behöver inte var 20 minusgrader, men ett par minusgrader, massa snö och strålande sol får mig alltid på gott humör. Jag är ju en älskare av utförsåkning och igår meddelade jag kära pojkvännen att i år tänker jag (och det betyder vi) åka lite mer skidor än vad vi gjorde förra året. Ett par dagar i Sälen under sportlovet tillfredsställer inte en fjällgets behov inte. Nej pjäxor och lagg ska fram oftare än så.. Härliga vinterdagar i backen, massa fin skidåkning och korvgrillning är balsam för själen för stressade barnfamiljer! För att inte tala om brasan och Jägermeistern efteråt, den vuxnes belöning. Ja ni ser skidåkning för med sig mycket av livets goda. :-) På bilden ser ni teensen när dom var småtroll och började glida utför.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger med i backen!! måste köpa skidor först.

Anonym sa...

jAG ÄR SMAKRÅD, DET VET DU