2007-11-16

Tillfälligt singlad

Kära pojkvännen är på laxfiskeresa med ett gäng gubbar i helgen, teensen har åkt till sin pappa och minstingen till sin mamma. M a o inte en gubbe eller unge så långt ögat kan nå! Tillfälligt singlad så ska jag passa på att umgås med bästaste vänninorna. I kväll blir det Indisk restaurang, efteråt pub och/eller krogesök. Jag ser verkligen fram emot det för det är inte ofta jag är ute och roar mig längre. Iofs inget jag längtar efter, been there done that, men det är kul att träffa tjejgänget ibland. När man inte ses så ofta finns det massor att älta och diskutera. Vi är skolmänniskor hela högen så det blir en del jobbsnack men vi passar även på att dryfta karl och barn/teensbekymmer..(och givetvis glädjeämnen.) Undrar vad gubbar gör när dom träffas, fiskar dom bara? Eller passar även dom att älta lite bekymmer? Nå killar hur gör ni när ni har grabbkvällar/helger? Bilder från aftonen kommer directly on-line :-)
Nu måste jag sluta med det här, finns en del att pyssla med här på jobbet så jag kan åka hem lite tidigare och snygga till mig.

Inga kommentarer: