2007-11-17

Back on track!

Jag sköt jättebra och vann! Back on track efter förra helgen miserabla skytte. Det var ingen lätt bana i kväll heller, snarare svårare, men helt plötsligt stämde allt. Det var min kväll. Det är det som är tjusningen med skytte, ena helgen skjuter man uselt för att nästa vara på topp. Man blir aldrig uttråkad! Jag vann visserligen förra helgen med men då fungerade inte skyttet och jag tycker det är roligare när det fungerar. Om jag vinner spelar mindre roll bara jag känner mig nöjd och vet att jag skjutit bra..Eller inte..Ha ha ha för jag är barnsligt förtjust i att få pris..

Nu ska jag avsluta kvällen med lite kvällsfika, levande ljus och en bunt skvallertidningar som min mamma kom med idag:-) En riktigt fin final på en bra lördagkväll!

Ja just det fick sms från bästaste vännen som for till London idag. Hon tyckte engelsmännen var ovanligt artiga för när hon trampade dom på tårna så bad dom om ursäkt :-)

Inga kommentarer: