2007-11-08

Återfunna!!

Jag har hittat dom! Jag behöver m a o inte irra omkring som en halvblind höna på mörkerfälten på lördagkväll. Vart dom låg? Jo bland pojkvännens fjärrkontroller på andra våningen i hans boning.. Varför dom låg där? Vet inte men jag har ett vagt minne av att jag i gårkväll irrade runt bland hans tv apparater och fjärrkontrollers för att kunna få någon j-a Tv att fungera innan Greys Anatomy började :-)

På tal om det så har jag en stilla undran? Varför ska män alltid ha den mest avancerade och komplicerade teknink som finns? För min del räcker det med en på och en av knapp. Ett par "pilar" för ljudet och likaledes för att byta kanal. Hos kära pojkvännen måste jag trycka på en mängd olia fjärrkontroller och strömbrytare innan jag ens får i gång strömmen på tv´n!!! Eller är det bara jag som är en komplett idiot när det gäller teknik? ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi karlar tittar gärna på fler program än TV 3's dokusåpor... :-) Då behövs det kontroller för att byta kanaler, kabelbolag etc...

Anonym sa...

Greys Anatomy går på kanal 5! ;-)