2009-11-23

Slynglar!

Läser på fejjan att en av mina kompisars söner, ett år yngre än min slyngel, är hemma och fixar lasagne åt familjen!

Jag häpnar!

Det skulle vara här det.

My ass liksom.

Jag är glad att dom fixar sin egen frukost.

Ibland orkar dom inte ens ta sig en macka eller ngt när dom kommer hem.

Lata borstskämda slynglar är vad dom är:-)

Så alla ni som tror att mina teens är små väluppfostrade glin med höga betyg, här får ni "lange nase"

Dom har en baksida. Baksidan stavas: Kan inte tvätta, orka bära ner blöta handdukar från sitt jävligt ostädade rum och mat det får morsan fixa.

Bara för det blir det Campbells tomatsoppa upphottad med snabbmakaroner och chilifrästa grönsaker i det här huset i kväll.

Om nu någon behagar komma hem och äta vill säga..

7 kommentarer:

ACA sa...

Och vem har skämt bort dem?????

Pangbruden sa...

Ja tro mig ACA..dom har en far

ACA sa...

Tänkte inte på det =)

Pangbruden sa...

Jag har fakstiskt full sjå med att "mota olle i grind" För hos deras far är det lite fritt fall..

Monica sa...

men sen har du inga andra bekymmer heller!!!
sådetså!
man kan inte få allt heller!!

Pangbruden sa...

Nej..Jag har "peppar peppar" inga större bekymmer..

Pangbruden sa...

Inte vad jag vet i allafall;-)