2009-11-09

Fy fan

Jamen fy fan för karlar som lägger på den ena stinkande brakskiten efter den andra på ett flygplan och förpestar luften för alla. Fy fan äver för lönnefeta gubbar som snarkar så att man tror att det är något fel på motorerna och när man väl har slumrat till en stund ja då börjar ju självfallet ett och annat spädbarn att yla.

Fy fan för att försöka sova på ett flygplan.

Kallt och jävligt är det också och att skriva med åäö har jag glömt bort. Fingrarna slinter snabbt iväg mot a eller o.

Jag är mer gjord för 32 plusgrader, varm ökensand samt ett internationellt tangentbord.

Men.

Om en liten stund.

Kommer min vackra dotter hem från skolan.

Och allt blir bra igen.

:-)

6 kommentarer:

Gammis sa...

Hej Pangis och välkommen hem!
Det verkar som ni har haft en lyckad resa när man har läst din blogg. Du vänjer dig snart vid mörker kyla och blask.
Vi syns väl innom kort på skjutbanan. På onsdag tar jag bort bandaget så det blir spännande att se om det funkar att skjuta

Pangbruden sa...

Jag hoppas det..min arm är inte alls bra.. Domnar och sticker hela tiden. Måste fixa en läkartid.

Men vi kan ju träffas ändå:-) Utan pistolen:-)

Hoppas operationen varit lyckad!!

så du blir farlig..

Monica sa...

välkommen hem snygging ;)

Lennart sa...

Sova på flygplan, det har jag nog aldrig lyckats med. 32 grader skulle jag lätt kunna stå ut med, vara lite lättklädd och dricka ofta. Det är viktigt med vätskebalansen.

Ynglet och han hon delar möbler med! sa...

Hej o välkomna hem!
Det ser så häftigt ut på bilderna,och det ska bli så kul att höra om hur ni haft det!

LJ Media sa...

Att kunna sova på flygplan är en gåva jag är tacksam över att jag fått.
Förresten, du vet väl varför det luktar om brakskiten?
Det är för att de döva ska få njuta av den också:-)