2009-11-07

Dagen efter kvallen fore

I det har huset rader just nu stiltje..

Dagen efter kvalen fore:-)

Det ar inte sa smart att ligga i en varm pool till kl 23 pa natten och pimpla vin.

Man blir mycket trott av det.

Luftfuktigheten har slagit till sa just nu har vi dimma och moln. Grdantalet har sjunkit till 27. Man far satta pa sig en troja.:-) Jag har verkligen vant mig vid den skona varmen.

Som det ser ut nu och om jag far rad sa far vi ner igen i februari.

I efermiddag ar tanken att vi ska fara till Burj al Dubai. Varldens hogsta torn. 1,2 km hogt. Det ar faktiskt sa hogt att man inte tycker att nagra skyskrapor har ar speciellt hoga. Tornet ar minst dubbelt upp mot en vanlig skyskrapa.

Ska se om vi har nagra bra bilder pa det.

Sonen ska till Sega Arkaden. En nagot ovanlig spelhall och nojesfalt inne i kopcentret. Jag och KP ska titta pa akvariet darinne. Varldens storsta som man t o m kan aka bat pa.

Ett annorlund land.. men helt underbart.

Och ja, jag rekommenderar det varmt!

Inga kommentarer: