2009-11-20

F-------n!

S-n i g-n h-etets j-a skit!

Jag har inte tid lust eller råd att vara sjuk.

Jag har massor som släpar på jobbet pga flytten och i kväll ska jag på fest hade jag tänkt.

Jag har köpt nya snygga svarta tights och t o m nagellack i gnistrande lila!

Men.

Jag har även en rinnande näsa, nysningar, ett igenkorkat öra, luftrör som väser och ett huvud som bultar.

Jag har sovit 12 j-a timmar i natt.

Utslagen.

Hela tiden blir jag sämre.

Jag tror inte det är svinis, har ingen hög feber och inga värkande leder. Däremot har jag fått en rejäl grisförkylning.

Nog så j-a illa!

5 kommentarer:

sofie sa...

Krya på er. Kram

Lennart sa...

Det där låter ju inte alls bra. Jag skickar en bli-frisk-nu-tanke till dig.

Pangbruden sa...

Tack Lennart.. Det här suger!

epsilon sa...

Nagellacket borde ju göra att du känner dig friskare. Röd solhatt är bra också. Krya på dig!

pangis sa...

Jag är allergisk mot Röd solhatt och echinaforce etc...:-(