2009-11-28

En arm som inte vill..

8 stationer. Så är det alltid på en fältskjutning. De flesta utan stödhand. Tufft för mig med en arm som domnar bort. Det känns precis som när foten somnar. Man blir nästan förlamad.

Otäck känsla.

Jag fyllde på 5 stationer och sköt bra på ytterligare en. Två stationer fungerade däremot dåligt. Armen håller inte för att skjuta "statiskt" Dvs relativt lång skjuttid när man ska rikta rakt fram mot en stolpe och flytten är marginella...

Finmotoriken orkar inte.

Men nu vet jag i allafall var jag får problem, vad jag ska undvika och jag har även fått med mig ett och annat värdefullt skyttetips.

Att bara missa 6 skott när man har en arm i det skick jag har är inte så dåligt att man ska gnälla..

Sen..

Hade det ju varit roligare med två träff till:-)

I afton rödvin och kärlek

Inga kommentarer: