2009-11-02

Klubbstugan vid skjutbanan

Har ser ni klubbstugan vid deras skjutbana.

Det var nagot annat an utedasset och den lilla kasernen vi har:-) Jag menar.. pa damtoan fanns det en kvinnlig vakt, handlotion och handdukar. Man hade aven en egen PT och kunde bli rakad under tiden man kollade pa TV..Rakad i ansiktet om man ar man vill saga..Vi ar faktiskt i ett arabland.

Basta land jag varit i!

Nagot annorlunda var att det pa skjutbanan fanns en moske..tank er att vi skulle ha en liten kyrka nere i Bettorp. A andra sidan dar har vi knappast en cafeteria som ar lyxigare an restaurangen pa Grand hotel.

:-)

6 kommentarer:

epsilon sa...

Vilken lyx, rakning och Tv på damtoan. Gäller dett alla eller bara västerlänningar?

MrSilver sa...

Den där "klubbstugan" skulle varje klubb ha i sin ägo :) Speciellt det där med rakningen inne på dam toan hehe
Hoppas ni har det väldans bra där iaf.

Doc sa...

Ni verkar ha det jättejobbigt tycker jag :-)

Lennart sa...

Det ser ju helt OK ut det där stället. Jag skulle kunna sätta mig där ett tag och njuta.

bästatse sa...

Det går väl att ordna rakning även på ett utedass , även om det blir svårt att få in tv:n också. Jag tycker du ska ta tag i en liten renovering vid klubbstugan när du kommer hem.

Eskortflickan sa...

Låter som en hägring för alla som suttit i sunkiga klubbstugor och druckit neskaffe...brrr.