2009-06-12

Tur som en tokig

Som sagt tur som en tokig har han allt sonen min.

Han skulle klippa gräset idag. Hälften igår och andra halvan idag. Den jobbiga halvan. Den med alla träd och buskar.

Igår gled han runt "storgräsmattan" på en kvart.

Idag vräker regnet ner. Himlens portar har öppnat sig och det ena skyfallet efter det andra vräker ner över lilla byn.

I kväll ska han fara till sin pappa.

Det innebär att eders Pangbrud får klippa den jobbiga delen av gräsmattan när det torkat upp.

J-a unge, han borde köpa en lott:-)

2 kommentarer:

Iraq-Lena sa...

Unge herrn kanske tänker att mor hans behöver lite fysisk anstängning för att hantera ilskan eller besvikelsen eller nåt. Jag har lika mycket tur jag, slippe både gräsklippning och regnet. Tog väl en vinst lott förståss, kommer inte ihåg hur det gick till bara...annars kunde man ju lämnat ett toktips liksom
.

Pangbruden sa...

Tja.. jag är inte så ilsksint av mig idag.. :-) Värsta stressen är över, sötnosen har hjälpt mig att städa lite i stället