2009-06-01

Finbesök

Veckan startade inte bara med solsken. Vi fick solskensbesök på jobbet med. Piggade upp en stackars trött Pangbrud som inte fått sova många timmar inatt. Varm varmt varmt var det.

Jeanette från Let´s Dance kom på besök och hon var lika vacker som på TV och en så trevlig ung tjej att jag definitivt inte kommer missa ett avsnitt av kommande danssäsong.

Vissa människor utstrålar helt enkelt massa positiv energi och det gjorde den unga damen med råge så nu kommer det att gå lite lättare att jobba idag den bedrövliga natten till trots.:-)

Fin dag alla!

3 kommentarer:

Mattias sa...

Härligt med glada människor som sprider positiv energi!!! Tyvärr finns det ju även de som är tvärtom också men men.......Ha en skön Måndag Pangis och jag kan berätta att jag varit ute och gått mycket i S-viken i helgen men inte ett enda skott har jag fått på mig så de har skött sig dina skyttevänner! ;)

Lennart sa...

Jag har inte fått besök av någon trevlig tjej. Däremot livade jag upp mig med en smaskig glass och en härlig promenad på lunchen.

sofie sa...

Vad roligt.Kram