2009-06-07

Självförvållat:-)


Min toyboy KP fyller år på onsdag. Han är hela 5 månader yngre än mig:-) Givetvis ska det firas så jag och liten Tass planerar.

Nu blir det inget avancerat firande men tårta och paket förtjänar man ju från sin familj.

Paket ska inhandlas och eftersom KP är en man med buk måste KP prova det som ska införskaffas.

He he he

KP måste således till stora köpcentret idag för att utföra nämnda uppdrag.

KP på stora köpcentret är liksom ingen hit.

KP avskyr stora köpcentret.

Jag är ingen ond människa, inte alls, tvärtom så är jag väldigt snäll.

Men.

Har man skaffat sig en buk så får man skylla sig själv.

:-)

2 kommentarer:

sofie sa...

Jag håller med dig :-). kram

hallermedpo-lasse sa...

"Battre att lyssna till den tarm som sprack an att aldrig spanna en buk.."

"For ovrigt anser jag att stora kopcenter skall forstoras" - det hade nog Cato den aldre tyckt med, kanske hade de rent av ett i Karthago??