2009-06-17

Jo jo..här sitter jag och slöar

Jo jo här försöker man ta sig hem i rimlig tid men då blir det kris och panik på jobbet.

Inte för att jag skulle åka hem utan för att när jag dragit på mig jackan kom en ung dam in med gråten i halsen och meddelade att VHS misstänkte att hon hade ett förfalskat slutbetyg..

Jisses!

Varför kontaktade dom inte oss direkt?

Hur som helst så redde vi ut situationen och den unga damen med fina betyg, inlästa på komvux, kommer få sin framtid räddad.

Då känner man sig nöjd när man packar ihop och går hem.

Hem för att städa och börja packa men som rubriken säger.

Jo jo.

Jag hamnade här i stället.

Framför datorn.

Uppryckning!

4 kommentarer:

Monica sa...

va skönt att det löste sig med flickan ;) sitt du bara du har ju semester!!! ;)

Monica sa...

jo det kan jag ,men hon har inte tid,sen när jag har skickat är det typ ;
ok, ja , jaha ,näää!
Så då skiter jag i det jag vet hon har det bra annars hade hon ringt för länge sen!!

Mattias sa...

Det blir skönt för dig med lite semester nu Pangis! Ja, lätt hänt att man sätter sig vid datorn ibland och så försvinner någon timme :)

Ha en supertrevlig midsommar!

Flunkbuster sa...

Glad midsommar till dej Pangis och din familj, ha en lika trevlig semester oxå!