2009-06-18

Packad

Jag är värdelös på att packa. Ja rent logistiskt klarar jag väl av det och jag har inga problem med att planera vad som ska ner.

Problemet stavas mängden.

KP hävdar att han inte är lika kass på att släpa med sig massa saker som jag men det stämmer inte. Han har påse efter påse och väska på väska med allehanda saker. Han kanske inte släpar med sig halva garderoben men dator och fiskeutrustning så han klarar sig ett halvår ja det ska med:-)

Till syvende och sist är vi likadana. Hävda inget annat nu KP:-)

Jag vill ha med alla mina tre välfyllda garderober med kläder och mitt skafferi med allehanda kryddor och tillsatser. KP vill ha med alla sina 40000000 wobblers och 150 spön:-)

Man vet ju aldrig vad man behöver eller hur?

Vi är som jag tidigare nämnt ingen familj utan ett rullande Taikonläger!

Idag ska jag soretera och minimera så vi får plats med allt i en V40 med takbox.

Inte konstigt att den äldsta sonen tvingades att stanna hemma:-)

Hur packar ni?

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

I sista sekund.. Och alltid så missar jag hälften.. Men det funkar ändå!

Pok

Mallaslängeralltienikeakassebralla

Monica sa...

asg nu kom jag ihåg våran första resa till norge ( eller med magnus) och barna ! hahahahah
glöm för fasen i datorn bara :)