2009-06-15

Det har nog snurrat lite väl mycket en tid..

Ännu en sömnlös natt..

Skrattade dock gott här på jobbet nu på morgonkulan. En kollega hade varit inne med papper en dag förra veckan och jag hade, utan att lyfta blicken, bara kallt meddelat att det där fick hon sköta själv.

Problemet är att det var mitt jobb att sköta det.

Nu är min kollega en både mycket klok och vänlig kvinna, hon insåg.

Hon såg på mig att stressen var för mycket och skötte sina papper själv.

När hon kom till mig med kopiorna så var jag alldeles oförstående och det läskigaste är att jag har absolut inget minne av händelsen.

Ett säkert tecken på att jag behöver ledighet!

4 kommentarer:

Monica sa...

oj da tur att det var hon och ingen annan så slapp det bli ett stor missförstånd!
Men nu har du inte många dagarna kvar eller hur*kram*

Pangbruden sa...

nope..3 dagar kvar till take off

Majsanochmalla sa...

LEDIGT SA VI VA?

Låter inget bra det där!

Pok

Mallaisdykarbralla

pangis sa...

Nej..men nu har det lugnat ner sig..Tack o lov! Akta dig för isbergen vännen! pok