2009-06-15

En bestämd ung dam

Vackra dottern fyller 16 år samma dag som vi ska åka hem från Danmark. Eller rättare sagt samma dag som det är tänkt att vi ska åka hem.

Men.

Hon ska "f-n i mig inte åka någon bil" på sin födelsedag inte så vi får snällt packa ihop och fara hem redan kvällen innan.

Vad gör man inte för sina barn:-)

Förra året bilade hon i Carlifornien med sin pappa och då tvingades hon sitta i bilen hela långa födelsedagen. Tro mig det har tagit henne hårt och hon träter fortfarande över det. Hon blev djupt besviken och även om det finns logiska argument så värker det ju i ett födelsedagshjärta när dagen inte blir som man tänkt, eller överhuvudtaget.

Födelsedagar måste få vara heliga när man fortfarande inte är sådär jättestor.

16 år blir hon.. min lilla söta knubbiga bäbis med knappnäsa och utstående öron:-)

Tänk så fin hon blev..

4 kommentarer:

sofie sa...

Jag håller med dig. Kram
(Gå in på min blogg så får du säkert ett gap skratt.)

sofie sa...

Kunde han slå ut sitt eget kött och blod när jag var i tredje eller fjärde månaden är väl frågan vad han hade gjort med mig om jag hade stulit tillbaka bilen. Kram

pangis sa...

Vilket as! Milt sagt..kanske lika bra alltså

Monica sa...

klart hon ska hem ;)