2009-06-03

Lyxproblem

Jag har 35 dagar, komp och semester, att fördela min ledighet på. Problemet är att jag är kvinnan som gav ambivalensen ett ansikte så jag vet liksom inte hur. Ett angenämt lyxproblem dock.

Jag räknar, spanar i almanackan och dealar med chefen.

Tack o lov har han en viss förståelse för "kärringar som aldrig kan bestämma sig" karln är ju gift:-)

Bitarna börjar dock falla på plats så nu stundar en lång sommar med blandad ledighet.

Och...

Det bästa av allt.

Jag kommer att ha två veckor kvar att spendera i höst, förhoppningsvis i Dubai!

Tro mig, efter den här våren så förtjänar jag varenda timmes ledighet! Varenda dyrbar hårt inarbetad timme!

:-)

5 kommentarer:

sofie sa...

Ta och njut av din ledig het oxå. Kram

Doc sa...

Dubai låter spännande. Jag känner en kille som jobbat där nere i ett par år nu.

Pangbruden sa...

Jag med.. Det är han vi ska hälsa på förhoppningsvis

Anonym sa...

Vi håller tummarna för en härlig och varm sommar så vi får den vila i solen som vi förtjänar, vi kommunala slavar!!

Miasomharsemster28-32

pezze sa...

japp..
det stämmer..
njut av din välförtjänande semster!!! ;)