2009-06-12

I min hjärna snurrar..

Jag hade aldrig vågat satsa mina pengar i SAAB. Den butiken är nog stängd frågar ni mig.

Det visste jag väl att svininfluensan var en pandemi. Har säkert haft den med:-)

Inte gör det mig något att Leijonborg slutar som minister. Han räcker inte till liksom.

Vem orkar bry sig om Zlatans slintande tunga. Karln är snygg det räcker långt:-)

Det regnar och är kallt ute och studenterna ska åka lastbilsflak. Sånt suger. Men fördelen är väl att ungdomsfyllan blir något lägre i afton.

Sista 5 dagars veckan fram till augusti. Yeees!

Har gått ner i varv lite.. äntligen!

Fredag och nästa måndag går vi på sommartid. Mina surt förvärvade kvartar ska återbetalas.

KP ska fiska hela helgen, i Siljan. Han kommer sakna mig grymt mycket, skulle inte ni gjort det? :-)

Sonen har tur som en tokig! Gissa vem som fick feriepraktik på stora sjukhuset 4 veckor i sommar:-)

Fin dag alla, regnet och kylan till trots!

5 kommentarer:

sofie sa...

Grattis till sonen, han måste ha flyt nu. KP lär nog sakna dig o du honom. Kram

magnus sa...

Har hört att Zlatans tjej bryr sig om det där slintandet. Men det är bara vad jag hört.

pangis sa...

Det gör hon säkert..

Iraq-Lena sa...

Du, SAAB har utlyst nominering till Sveriges teknikkvinna! Jag tror dom har knäckt en idé. Det som Volvo aldrig fattade. Volvo byggde YCC. Urhäftig Enbart kvinnor bakom ratten. Till projektet att utveckla bilmodellen alltså. Visste du det? Dom tjänade multum i marknadsföringspoäng på Bilutställning, typ Pris o annat finnt. Vad hände sen då? INGENTING. Dom byggde aldrig nån sån bil. Hade dom gjort det kunde jagha gjort vad som helst för att fixa stålar o köpa en. Nu tror jag SAAB har snott idén och tänker BYGGA en. Lagom till jag kommer hem till Sverige igen kanske. Hihihihi. Utsökt tankt för dagen. Ska inte du också köpa en sån bil då. Om tio år typ eller så.

Pangbruden sa...

Nope..en saab skulle jag inte våga köpa men en bil designad av en kvinna köpte jag gärna!!