2010-01-30

Uppdrag granskning

Granskar och jagar. Bokslutet skall stämma och där det diffar sätts argusögonen in.

Det slutar med att jag leker kronofogde i klubbens tjänst.

Något jag inte gillar för det tar extra tid och jag tror på frihet under ansvar. Men jag kan inte låta klubben förlora några pengar så jag granskar extra varje år i dessa tider.

Införsel pågår!

Det brukar löna sig kan jag meddela:-)

Nu tar jag ledigt från mitt fogdeuppdrag för den här helgen. När KP raringen gjort klart årsrapporten ska vi bege oss söderut. Hem till mig och förbereda oss inför morgondagens kalasande hos mor o far.

Den ömma styvfadern har fyllt jämna år och vi ska förära honom en läcker plånbok av märket Samsonite.

Nej han läser inte bloggar. Han använder inte internet överhuvudtaget. Det har han min mor till.

Fortsatt fin helg alla!

Inga kommentarer: