2010-01-29

Flyfärdig

Det drar ihop sig mot avfärd. Fjunet ska bege sig mot varmare breddgrader under några veckor och drillas på en IT avdelning i ökensand hos shejkerna.

Något spänd är han men för ovanlighetens skull är hans ömma moder kolugn.

Han är så resvan och bra på engelska att jag inte räds det minsta. Möjligen oron över att planet skulle störta. Men att oroa sig över det är i det närmaste lönlöst risken är större att han blir påkörd på väg till skolan.

Vi har börjat småpacka och idag ska AED beställas.

Han börjar bli flygfärdig min son:-)

3 kommentarer:

Malte sa...

Tänk vad roligt det kan bli när man läser fel; istället för att läsa ko-lugn läste jag kol-ugn. =o)

pangis sa...

jAG ÄR JU HET SÅ...:-)

Doc sa...

Jag har ju en IT-kompis som jobbar där nere. Fjunet måste hälsa till Olle.