2010-01-13

Överväldigad!!

Ja jäklar..

De orden sammanfattar denna födelsedag väl.

Jag har blivit så uppvaktad och gratulerad från alla möjliga håll och på olika sätt att jag är helt överväldigad

Tack alla ni som kommit ihåg, som uppvaktat och som skickat gratulation!

Man blir så glad!

:-)

Aftonen firades med de närmsta. 10 personer blev vi runt middagsbordet. Gulashsoppa med den efterföljande päronkakan (jag slog till och bakade lite:-) gjorde succé.

En liten skvätt blev över till morgondagens matlåda.

Paket och blommor har jag fått i överflöd. Varma tröjor och mössor, fina Mine assietter, en bok, en ny värmeborste och en rosa elefant:-)

Kan man ha det bättre?

Jo.

Det finns en sak.

Att disken plockade in sig själv i maskinen.

Det hade gjort dagen komplett.

:-)

9 kommentarer:

Monica sa...

det är du väl förtjänt;) puss o natti♥

Pangbruden sa...

Nattipuss

magnus sa...

Grattisflärpar från oss i k-stad.

Ewa sa...

Grattis kram så här i efterskott! Ja den där själv-in-plockande-diskmaskinen skulle inte vara helt fel :).

Ha en bra dag!

Apan slimmar och trimmar med start på 105 kg sa...

Grattis i efterskott!

Jag fyller också år snart. Tacka vet jag januari.

Anonym sa...

Mhää.. Det är bara för du förtjänar det min vän! Du är nog mycket mer omtyckt än vad du tror..

Pok

Mallagillardigbralla

pangis sa...

Verkar så:-)

pezze sa...

ojjj :o


då får jag skynda mig o passa på o bocka o buga mig ända ner te backen o säga: en stor grattis te dig o ser att du har haft en bra dag...

pangis sa...

Tack Pezze!!!