2010-01-20

Ett gott skratt..




Ok Det är måndagkväll.

Iförd tiara äter jag ur julklappschokladen trots att jag är på diet.

Jag gör sånt ibland.

Den kära pojkvännen är snar att fota och lägga upp bilden på sin FB sida.

Beviset på synderna.

Och ni kan ju få er ett gott skratt. Jag bjuder på det.

Varför tiara?

Tja, den låg i byrålådan och bara väntade på att bli påsatt så varför inte? Min 40-årstiara. Den har inte fått kommit ut ur byrån på några år så den behövde luftas lite.

Choklad när man är på diet?

Choklad är också mat. That´s it liksom.

Roligare än så är inte måndagar i Närke under januari månad.

Nu jobb jobb jobb

6 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Du är bara underbar! Fortsätt med det!

BASTA!

Pok

Mallatyckeromdigbralla

Doc sa...

Ja, har man legat i en byrå i 40 år vill man nog gärna bli påsatt när man kommer ut.
Choklad är knark!

pike-master sa...

Japp, mumsa i dig bara :)
Ett riktigt klämkäckt inlägg haha

Lennart sa...

Jag har hört att choklad är nyttigt. Och på något sätt måste man ju få roa sig.

bästaste sa...

Jag har roat mig med blodpudding.. MUMS!!

Gammis sa...

Tiaran passar dig perfekt min luftade jag på nyåret och den finns nog fortfarande kvar hos Ynglet.