2010-01-03

Förnyelse

Jag måste förnya mig. Nytt år nya möjligheter ni vet. Men som den långsamme jag är vill jag inte göra något förhastat och jag gillar inte en massa bling bling. En ny färg förtjänar bloggen dock.

Lite ansiktslyftning sådär.

Kanske kommer en ny bild och det där bildspelet behöver ändras.

Jag behöver även förnya mig innehållsmässigt. Vill dock inte bli för personlig. Mina innersta tankar och tyckanden vill jag inte lägga ut till allmänt beskådande. Att utomstående ska komma mina nära och kära allt för mycket in på livet känns inte bra.

Jag funderar på om jag ska omorganisera mig till en matblogg, men det finns så många bra dylika så jag fortsätter nog med mina recept av och till.

En ren skytteblogg vill jag inte heller ha.

Kanske jag bara fortsätter som det är.

Vill bara var lite roligare men vardagen är bara vardag. Visst är den lustig men den är och förblir vanlig.

Ni får hålla tillgodo med detta så länge.

10 kommentarer:

Monica sa...

Sluta nu du er perfekt, håll inte på nu !!! jag er nöjd sådetså!!

epsilon sa...

Men alltså, varför ska du ändra? Fortsätt i samma stil, alltid roligt att läsa.

Ingmarie sa...

Det är ju det du skriver så bra om...VARDAGEN och den är banne mig inte alltid så rolig!
men man måste nog ha lite tråkigt för att kunna ha lite kul!

Ha det!

pangis sa...

Nämen tack mina raringa..Själv tycker jag att jag blivit tråkig och bara upprepar mig:-)

Anonym sa...

Nämen nä!!!

Fortsätt, bara! Precis som det är ska det vara. Basta!

Pok

Mallavägrarngtannatbralla

Pangbruden sa...

Tack mallansötisbrallan..

pok

Anonym sa...

Du ska absolut inte ändra på ditt sätt att skriva.....men visst lite nya färger och ny layout är alltid roligt att få se.
Och visst om skrivtorkan sätter in någon gång så visst duger det med bilder istället (om än bara tillfälligt).

Pangbruden sa...

Tack anonym! Känns bra med era kommentarer, även om jag tröttnat lite så hänger ni med:-)

bästaste sa...

Det skrivs alltid för mycket om mat- ingen matblogg, TACK

LJ Media sa...

Kör på som du brukar. Keep up the good work!