2010-01-04

På ruinens brant

Det verkar som om någon är ute efter att ruinera mig. Någon högre makt som anser det vara ytterst komiskt att lägga allt på en och samma gång.

Här ramlar det in inbjudningar till den ena j-a jämna födelsedagen efter den andra. Till på köpet börjar folk få för sig att gifta sig. Igen!

Paradoxalt nog så läste jag i ett årshoroskåp att det skulle regna manna över oss Stenbockar i år.

Jag får det liksom inte att gå ihop? In och ut.

Nej jag förmodar att jag kommer avsluta detta år som luspank på dekis om det här ska fortsätta. Folk kan väl fylla jämt lite ojämt. Inte allt på samma lön!

Jag får omedelbart kontakt min stackars chef och be honom att dubblera min lön..

:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dubbel lön... Eller du tar fram pistolen.. ;-)

Pok

Mallatröttbralla

Pangbruden sa...

Nej...min snälla chef får på intet vis hotas:-)

Doc sa...

Det ordnar sig nog, året har ju bara börjat :-P