2010-01-05

Och det blev värre

Och det blev värre

4 kommentarer:

pezze sa...

oj jag ger mig.. ni har det nog fan kallare i i närke än här i alingsås som visar -13 grader med det e fan i mig kallt iallfall.. med isbitande vindar som bara vill riva i kinderna :/

Iraq-Lena sa...

Björnrike en bit upp från dalgången mäter här -20,5°. Det kallaste som jag upplevt här de senaste 25 åren. Kan vara fel på termometern, borde vara mer...eller mindre...

Iraq-Lena sa...

Hittade en ölburk ute. oöppnad 5,9% botttenfrusen. Kände mej som en baglady men kunde inte låta bli plocka in den. Måste testas, kan man rysa ner öl, tina upp och sedan dricka. Hur går det med %-en måntro?

Pangbruden sa...

Inga problem Lena..Enligt min vän bryggaren så kan man dricka och den är som vanligt.. möjligen kan den ibland kännas en aning avslagen men sällan med burköl