2009-12-03

Tuffa tider..

Trött.

Måhända det beror på besprutningen. Men bortsett från lite ont i vänsterarmen så har jag inte känt av sprutan.

Har däremot suttit i djupintervjuer i några dagar och man är helt pantad i skallen efteråt.

Nu måste jag få tid att reflektera och fundera över svaren innan jag kan sammanställa. Några frågeställningar som jag har hittat behöver jag även diskutera med min chef.

Han har semester rackarn!:-)

Välförtjänt semester.

Det är ju inte så att vi inom vuxenutbildningen har för lite att göra i dessa finanskrisetider. Tvärtom.

Hoppas han är utvilad när han kommer tillbaka för det ligger en och annan pappershög och väntar. Beslut skall tas och problemställningar skall lösas.

Som ni förstår av inlägget kretsar det mesta kring jobbet just nu.

Det är tid för avslut och bokslut och nytillträde.

..och snart är det jul..igen..

3 kommentarer:

Maria sa...

Visst är det härligt med snart jul :) Tunga frågor och sen ledigt felra dagar :) Tack för gratulationerna!!

epsilon sa...

Undrar varför jag inte är avundsjuk på er som får jobba häcken av er? För även om jag saknar er så saknar jag inte det där med att ta beslut och svara på omöjliga frågor. Men bra att ni jobbar på för att göra Sydnärke till en bättre plats i världen.

pangis sa...

Tack Epsilon! Vi saknar dig med.. Det märks att du inte är här!