2009-12-29

Bildblogga under 2010

ACA min vän och bloggis fick en utmaning hon antog. Att bildblogga med en bild om dagen under 2010. (Se länk till höger)

Jag gillade idén och köper den direkt. Passar mig perfekt eftersom jag för dagen har lite bloggtorka. Dock startar jag inte en ny blogg utan kör på här inne. Enkelt att mobilblogga och inställningarna finns redan i mobilen.

Varför inte hänga på du med?

Starta en egen eller bildblogga i befintlig..

En bild om dagen från 1 januari..

Shoot

7 kommentarer:

Lennart sa...

Mobilblogga, hur sjutton går det till?

Pangbruden sa...

Man lägger in en kod som finns i inställningarna på bloggen och skickar ett MMS från mobilen.. nemas problemas:-)

Mattias sa...

Hänger inte på men ser fram mot dina Pangbilder!!

Anonym sa...

Vad kostar det att mobilblogga?

Ingmarie sa...

Klarar aldrig det men det ska bli kul att följa dig!
Min mobil är väl sen 1800 kalt så bildblogga kan du glömma...hi hi!
GOTT NYTT ÅR PÅ DIG PANGBRUDEN!

Ingmarie sa...

Klarar aldrig det men det ska bli kul att följa dig!
Min mobil är väl sen 1800 kalt så bildblogga kan du glömma...hi hi!
GOTT NYTT ÅR PÅ DIG PANGBRUDEN!

pangis sa...

Samma som att skicka ett MMS via mail.. Du skickar helt enkelt ett vanligt MMS till en mailadress bloggen..kostnaden skiljer sig väl mellan operatörer men min är helt ok i pris

Gott nytt år på dig med IngMarie