2009-12-22

Kul med kraschad hårddisk..

Den här julen startar strålande. Hårddisken kraschade i morse..Grattis! J-a tur att jag hunnit lägga in alla räkningar.

Hur jag kan blogga?

Snälla ni jag har en son på IT-gymnasiet så han fick låna ut sin skoldator..That´s it liksom.

:-)

Kattskrället förnekar sig icke.. Vackra dotterns nysanerade och glänsande rum spyddes ner idag av en maskbiten kattusling. Tack o lov hade jag mediciner hemma så vi får en lugn jul

Undrar vad som sker nu?? Det kommer ju alltid tre olyc kor på varandra..

Hmm diskmaskinen ger garanterat upp, vore väl lagom trevligt så här i jultider när alla ska hit och äta.

Familjen Pangis firar "Tomten är far till alla barnen" jul i år. Det är män och ex och ungar omvartannat..

Tur det finns rödvin och glöög..

Fridens alla:-)

2 kommentarer:

Malte sa...

Fridens lijlor i Kapernaums trädgårdar!

Du kan ju i nödfall blogga från mobiltelefonen.

Pangbruden sa...

Jo jag vet:-)