2009-12-13

Ingen sjusovare jag inte

I takt med att jag får mer att göra så minskar intresset för min blogg. Den berömda bloggtorkan sätter in.

Det är väl knappast så kul att läsa om jobb, jobb, jobb.

Helgen har dock varit fin. Fredagen ägnades åt min man. Punktum. Datorer och TV var fridlysta. Vi handlade god mat i lugn och ro och fick tid att prata. Ni som känner KP tror mig inte men jag lovar, med mig pratar han:-) Det blev en fin kväll.

Gårdagen ägnades åt skytte. Först njöt jag av skidskyttet. Vintersport är suveränt kul. Därefter mötte vi upp sonen på skjutbanan och han fick prova en Sig Sauer X6. A-vapnets flaggskepp men alldeles för dyrt för min kassa. Efter en lyckad middag med barnen tog vi med Fjunet ner till Mariestad och mörkerfält. Han sköt riktigt bra. Jag sköt också riktigt bra..bortsett från den där jävla station två..Som jag av någon anledning inte såg:-)

Mina sämsta mörkerfältresultat någonsin. Ändå var det inte uselt.

Vi hade kul och bjöds på en bra bana och det räknas.

Fick paket också, av bästa skytteväninnnan Skomakaren. Ett ovanligt vacker halssmycke och jag blev så glad så glad.

Idag ska vi småpyssla härhemma. Ev göra lite fudge från ett recept jag hittat på min favvis matblogg Matplatsen

Kolla in den bloggen, den är riktigt bra.

Glad Lucia alla, här vankas kaffe, och saffransbullar till mannen när han väl vaknar:-)

2 kommentarer:

Marcus sa...

"A-vapnets flaggskepp"... njae det är ju inte riktigt i linje med verkligheten ;)

Ingmarie sa...

Håller fullständigt med dig att skidskytte är nog det trevligaste i sportvärlden!Och att det går så bra för damerna gör ju inte saken sämre

Ha det gött med gubben!