2009-12-04

Äntligen helg

Tack o lov att det är fredag. Jag har aldrig längtat så mycket efter en helg som nu.

Hemmavid tar julplanerna fart sakta men säkert. Mina stora barn har fått paketkalender i år:-) Hittade deras gamla när vi röjde skåp i höstas och jag kunde bara inte motstå.

Vad som finns i påsarna kan jag ju inte avslöja men hittills har de fått godis och pengar. Det ska ju passa teens:-)

Helgen bjuder på trevligt skytte i lugnare form i morgon och 60 årsuppvaktning på söndag.

Däremellan ska jag inte göra många knop. Småpyssla och läsa nyinköpt bok och börja handla lite inför kommande helgen.

Frid vare med er nu ska här jobbas tills klockan slår 12.

3 kommentarer:

Lennart sa...

Själv ska jag på julfest med kontoret efter jobbet i dag. Sen måste jag kvickna till lite på lördag eftermiddag, då ska jag tvätta. Det har nämligen inte dykt upp någon hushållerska hos mig än? Tomten kanske inte har hört min önskan?

pangis sa...

Det har inte varit jul än:-) Ha en kul kväll

Anonym sa...

Mina tonåringar har godis, pengar och snälla herrtidningar.SY.