2009-12-27

So this was christmas

Då var glada julen slut för i år. Vi har haft lugna sköna dagar och det var välbehövligt med tanke på all stress och slit som föregick högtiden.

I morgon ska det bli skönt att åka och jobba igen. Det kan faktiskt bli för mycket av det goda med vila, film och godis. Inte riktigt min stil så jag ser fram emot två dagars arbete.

Sen stundar nyår och som traditionen numera bjuder firar vi i Sälen. Väderprognosen bådar dock inte gott med över minus 20 grader. Jag åker inga skidor då inte. Fryser tillräckligt i minus 10. Men man kan umgås och ha trevligt ändå.

Paketen då hur gick det med dom? Numera önskar jag mig inget särskilt. Vi har allt i dubbla upplagor och lite till. Några vackra glas, ett par böcker lite skytteprylar, en prenumeration och en bunt stålar och jag var mer än nöjd.

Idag ska vi skotta fram bilar för att bege oss något norrut.

Residens i Dylta de närmsta dagarna

:-)

2 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Du är klen, det är ordet...:-)Lite kyla får inte hindra att man känner på Ulla, Märta, Gustav och gänget

pangbruden sa...

Lite kyla hindar mig inte men det finns roligare saker att göra när det är under -20:-) ses där:-)