2009-12-30

Ja ja jag avslutar väl året med en jäkla lista då:-)

Vad heter du: Pangbruden

Smeknamn: Pangis

Vad tror folk om dig: Gott

Vad får du oftast komplimanger för: Ja inte benen i allafall..

Vad säger du för att imponera på någon: Benelli.. eller CZ..beror på vem jag pratar med.

Hur imponerar man på dig: Skjuta bättre än de bästa.

Brukar du skratta för dig själv: Jepp.. ett klart retardtecken hos mig.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jaha det kanske han har? Vi är hemma i stugan då" (Fullt begripligt va??

Var bor du: På landet..

Trivs du där: Jomenvisst.

Äger du några Converse: Noway! Jag har kängor och keps!

Brukar du bli för full: Har hänt ja:-)

Är du allergisk mot något: Ja fy tusan..

Nästa mål i ditt liv: Flytta ihop med KP!

Hur svarar du i mobilen: "Ja hallå..typ..eller med mitt riktiga och fullständiga namn.. Vilket alla inte känner till så det brukar mötas av viss förvåning..

Vem ringde du senast: Bästaste som väntar på oss i Sälen

Vad sa den du senast pratade med i telefon: Jamen för fan då får vi se till att avhysa dom.. typ. (Vi snackar om några stekare som hyrt in sig i en av lägenheterna i hennes Sälenhus och har fullt jävla pissparty mitt i natten.)

Antal timmar sömn i natt: För lite..Fullmåne:-/

Sov du ensam: Nope.. Hade en snygg, varm och snarkande man bredvid:-)

Brukar du komma i tid: Självklart.. annars missar man ju sin start.

När mår du bra: Varje dag

När blev du fotad senast: Tja.. i julas antar jag

Hur känner du dig nu: Förväntansfull.. vi reser om ett par timmar:-)

Vanligast färg på dina kläder: Grått, svart, plommon.

Vad tycker du om fötter: Bra att gå med

Vad saknar du: Skulle behöva några fler 9 mm av äldre modell..hmm

Hade du en bra kväll igår: Definitivt!

Favoritdryck på morgonen: Kaffe med massa mjölk

Rakar du benen: Är begåvad och född med hårlösa spiror.. Får i allafall inga komplimanger för dom..

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30..typ

Är du blyg: Nej..Jag är 45år för tusan!

Sysslar du med någon idrott: Ehh jag är ju en Pangbrud! Skytte och lite slalom då:-)

Vill du hellre ha email än brev: Absolut!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Efter att ha träffat KP för "andra" gången i mitt liv så ja!

Har du spytt offentligt: Under min första graviditet spydde jag ner en och annan buske ja.. Mitt på ljusa dan:-)

Är du bortskämd: Mycket..:-)

Vad gör du i morgon: Åker skidor och partajar med goda vänner!

Vad är det värsta du vet: Varierar från dag till dag..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Beror på om jag betalar räkningar eller inte..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jonas Jacobsson!

Vad längtar du till: Resten av mitt liv.. med KP och alla barnen!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Verkligen! I vått och torrt!

Vad använder du för shampoo: Olika, är freakad på att köpa schampo.

Vad är det finaste du fått: Min Nilkolv till min .22! Dyr fin födelsedagspresent från KP raringen.

Hur gammal är du: 45 har jag ju sagt..! Om två veckor.

Du samlar på: Standardmedaljer

Gröna eller röda äpplen: Varken eller då dör jag i allergichock!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Bästaste!

Gillar du golf: Nej fy för den lede.. Jag är pistolskytt!

Vilken tid vaknade du idag: "Miss i nassa" 06.30 huh

Har du strumpor på dig nu: Raggsockor! Det är kallt!

Är det okej att gråta: Inte krokodiltårar.

När grät du senast: När jag sköt på fel figur i B på sista station i Sunne för ett par år sen och min SM start hotades.

Vad äter du helst när du ser på film: Äter gör jag i köket inte framför TV´n!

Bor dina föräldrar tillsammans: Inte mina biologiska tack o lov men min mor och kära styfar gör det!

Har du tandläkarskräck: Nope..gillar tandläkaren! Välj en snygging så är det inga problem:-)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa!

Bär du glasögon eller linser: Skytteglasögon och läsglasögon. Tack vare åldern ja:-/

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Fan heller!

Skulle du kunna köpa en falsk märkesväska: Självklart!

När går du upp ur sängen på helgerna: Tidigt som satan.. Vi tävlar ju!

Vill du gifta dig: Har varit och vill igen! HÖRDE DU DET KP!!!!

Vill du ha barn: Det har jag redan och en katt, räcker inte det?

Solar du ofta: Kanske inte ofta men gärna.

Är du flygrädd: Nej men är lite spak vid starten.

Hur vig är du: Som en gravid pansarvagn!

Är du musikalisk: Jepp! Har riktigt gehör det enda bra jag fått av min biologiske fader.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. (inte vapenolja om nu någon trodde det:-)

Tror du på ett liv efter döden: Njaee. Livet är livet och döden är döden. That´s it!

Tycker du om sushi: Ätligt, inte mer.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, tyvärr..

Senaste låten du hörde: Geees..Vad är det här för fråga? Hur ska jag minnas det, jag är ju snart 45 för bövelen!

That´s it folks. Kopiera gärna så här i decenniets sista självande minuter.

Inga kommentarer: