2009-12-07

Jag funderar

Beror det på vädret att jag är så här innerligt trött? Det eviga novemberregnet och avsaknad av ljus. Eller är det arbetstoppen vi befinner oss i som gör mig så trött?

Kanske någon vitamin eller mineralbrist? Men det skulle vara märklig jag äter ju bra. Förvisso inte LCHF just nu och det gjorde mig ju piggare.

Vaccinationen kanske har satt sin spår eller är det så enkelt som att jag satt uppe alldeles för länge och tittade på film halva natten?

Det sistnämnda vinner. I min ålder behöver man sin Törnrosesömn varje natt. Nattsudderi får de yngre stå för.

Hur som helst, trött är jag, mycket finns att göra och det är urbota trist väder ute.

Drömmer om sol och värme i ett annat land.

Arablandet.

1 kommentar:

Mattias sa...

Det eviga mörkret är nog en stor bov för många vad gäller tröttheten...

I mitt fall är det nog Max som är boven då han ju sover rätt bra nu men jag har så svårt att somna om vid de gånger han vaknar :(