2009-12-18

En fredag i mitt liv..

Kan inte vill inte törs inte.. vad fan ska jag skriva om?

Att jag jobbade i 180 idag för att hinna med.

Hinna med fika och lite julshopping en timme på IKEA med bästaste som jag knappt sett i höst.

Duntofflor, en fleecepläd och några klappar fick följa med hem.

I stort sett färdighandlad, klappad och klar. Lite färskvaror bara så kan vi ta jul sen.

Men först helg.

I morgon traditionell skinkskjutning i minus 18 grader. Inte så kul man fryser en del. På söndag stundar julbord med mor och far. Gott och trevligt.

Sen jobb på måndag varvat med stora julstädningen och påbörjandet av julmat. Granen ska kläs och det ska pyntas i alla vrår. En och annan duk ska få sig en dust i moderns varmmangel.

Men sen mina vänner tar jag jullov några dagar.

Fridens liljor alla..

5 kommentarer:

Monica sa...

hoppas du får med dig ett par nya skinkor hem ;) trevlig helg snygging och du TACK ;)

pangis sa...

Så slite så..puss

Lennart sa...

Min helg kommer att bestå av lite tvätt av kläder, sen ska jag bara vara slö och slappa. Det kan nog bli en liten tur för att handla mat, annars får jag leva vatten och luft.

LJ Media sa...

Du brukar ju skjuta hem några skinkor. Själv köpte jag en på City Gross och har redan tröttnat på smaken. Man får väl hålla igen fram till jul så man får upp aptiten på julmat igen:-)

pangis sa...

Inte äta för många skinkor nu LJ:-)