2010-03-07

Vilken helg..

Vilken helg!

Fredagen behöver vi inte orda mer om tror jag men så mycketkan jag säga att vi har det fridfullt härhemma just nu:-)

Gårdagen tillbringades i soffan med godis och hela familjen. Inga teens på övervåningen inte.. Alltid något.

Sen att startfältets två sämsta, enligt mig, bidra gick vidare är väl att beteckna som en katastrof. Tur man inte hade biljett. Jag hade inte orkat tvingas lyssna på fru Wahlgren två gånger, nu kunde jag i allafall gå undan.

Inte min musik direkt.

Upp i arla morgonstund och har tillbringat dagen i Borås. Den fältbanan är klart värd en 53 milstripp.

Svår så in i h-e men har man skjutit den så klarar man mentalt av alla andra banor mycket bättre.

Hoppas jag..

:-)

Nu Laerkevei.. en dansk serie jag hyser stora förhoppningar om!

Inga kommentarer: