2010-03-02

Uttråkad

Uttråkad är ordet för dagen. Inte ett smack av sånt som ger energi finns på agendan.

Behöver komma ut och vidga mina vyer. Göra något annat än att jobba, åka hem, skotta snö, laga mat, se på TV, dricka vin, betala räkningar, skjuta eller åka skidor.

Visst inget tråkigt liv men det är samma jävla raksträcka dag efter dag, vecka efter vecka.

Kanske ett litet krogbesök skulle pigga upp mig?

Ta med Gäddorna och Bästaste på sedvanligt pubbesök.

Det var ett tag sen.

Vad säger ni?

7 kommentarer:

bästaste sa...

Ska ut och röra mig både fredag och lördag. Det är bara att hänga på!!

Ynglet sa...

Ynglet är på! men det får gärna vänta till efter 1 april... Kanske flyttkalas?

Pangbruden sa...

Flyttkalas verkar fint! Bästaste hör av mig! Fredag i såfall.. har lördag uppbokad

Lennart sa...

Tror att jag skulle nog bli glad av ett krogbesök. Skulle jag sen få för mig att börja dansa då skulle jag även glädja andra. De skulle i alla fall skratta glatt.

arab-lasse sa...

Och vad ar det for fel med Dubai? Battre an alla krogbesok i varlden!!;-)

pangis sa...

I wish.. skulle gärna ta mig en dubatripp.. kanske därför jag är deppad, tyvärr sätter EON stopp för det just nu:-/

pangis sa...

Anonym Du kan inte vara riktigt rätt navlad..