2010-03-31

En snabbis för er skull

Ok

Jag är inte fullt med på banan än. Har alldeles för mycket att göra men om nu någon möjligen är intresserad så tillbringar jag påskhelgen i Sälen med vänner och pojkarna i familjen.

Vackra dottern stannar hemma, hårt övervakad av sin far hoppas jag:-)

Men innan det skall en stor begivenhet firas.

Slyngeln blir en äkta slyngel och träder in i myndighetsåldern exakt kl 17.10 i morgon den 1 april.

Nej det är inget skämt men jag förstår att ni alla undrar..

Vad hände?

Jag menar ärligt att jag fortfarande är för ung för att ha ett myndigt barn.

Eller?

3 kommentarer:

Fru P sa...

Pangis! Vi skall också till Sälen :) Hoppas vi seeees :) Skall ni till påskfirandet vid Sälen torget? Puss.

Fru P sa...

Pangis! Vi skall också till Sälen :) Hoppas vi seeees :) Skall ni till påskfirandet vid Sälen torget? Puss.

Fru P sa...

Gräns på dubbla kommentarer :)