2010-03-27

Min helg

Om nu någon vill veta vad vi sysslar med i helgen så har vi tävling.

Vårfälten.

Ett jättearrangemang som lockar många skyttar runt omkring i landet. Igår handlade vii till serveringen, släpade och bar. I dag byggs det bana men jag är entledigad då min slyngel snart fyller 18 år och modern är på ingång.

I eftermiddag får jag dock anmäla mig till plikt igen, alla priser skall förflyttas till startplatsen och resterande av serveringen skall köpas in.

Ärligt så blir jag småstressad bara av tanken.

Har inte ens hunnit skjuta in mig på min nyrenoverade B pang men det får gå ändå.

Välkomna alla skyttevänner ute i landet!

Vi lovar bra bana, något snöslaskig dock, pytt i panna och massa fina priser.

Det sätter vi ära i!

5 kommentarer:

Doc sa...

Lycka till med skjutningen!

Lennart sa...

Pytt i panna, det är jag en hejare på att laga till! Tror det är det jag gör mest i köket. 1 Fram med stekpannan, 2 sätt på plattan och 3 öppna förpackningen.

Anonym sa...

Lycka till i morgon! Både med tävling och eget skjutande.

Fru T

pangis sa...

Tack o tack..

P-A G sa...

Syns imorgon,det går säkert bra med din B-pang utan inskjutning :)

Ska traska 3 varv själv så lägger jag ihop mina resultat så kanske jag skjuter fullt hehe