2010-02-23

På väg hem igen

Så kommer han äntligen hem igen.

Stora, fina, duktiga sonen.

De senaste dagarna när jag har pratat med honom så riktigt hör jag vad han har mognat. Undrar hur länge det håller i sig?

:-)

I kväll beger vi oss till Stockholm och bor där inatt för att kl 06.00 finnas på Arlanda. Jag är så glad att KP följer med mig i det här snövädret. Inte kul att köra ensam inte.

Vad jag förstått så har gossen väskan full av presenter, bla 280 st Panadol (samma som Panodil) till det fascionabla priset av 50 SEK. Betänk att 20 st Panodil i Sverige kostar lika mycket.

Jag älskar apoteken i Dubai och deras priser. För en hypokondriker som mig var det rena rama paradiset:-)

Får tvinga gossen att ta sommarjobbet därnere så kan jag fara med och vaka över honom. Jag, en pool, finfina apotek och 50 plusgrader.

Blir det för varmt kan man alltid ta en taxi till skidbacken.

;-)

2 kommentarer:

Monica sa...

määääh va fasen vi kunde ha setts ju

pangis sa...

Nej vi kom inte upp förräns runt 22.00 och då var det bara att gå och lägga sig.. :-( Kl 05.00 for vi iväga igen..