2010-02-25

Ingen rädder för hajen eller vargen..

Det var ju tur att det inte sprack när vi var där i höstas.

Eller ännu värre, när sonen var där förra helgen.

:-)

På tal om att vara rädd. Var ni nervösa när stora stygga vargen Northug jagade vårt snälla lamm Hellner igår?

Själv orkade jag inte se sista sträckan av ren skräck så jag gick ner i tvättstugan i stället.

Stack inte upp nosen förräns han defilerade med den vackra blå/gula fanan.

I OS tider är jag aldrig röd vit eller blå.

:-)

1 kommentar:

Rebecka Siwerz sa...

Hej
Vilken härlig blogg du har! Jag heter Rebecka och jobbar på Hallwylska museet.
Tänkte bara tipsa dig om Claire Parsons dansföreställning för barn, ”Jag tänker Rolf” som ska visas på Hallwylska museet 19/4-24/4. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer, www.hallwylskamuseet.se. Hoppas du får en fin dag.
Rebecka Siwerz