2010-02-15

Har köpt mig massa skit

Igår efter tävlingen var alla hungriga och i demokratins namn röstades Pizz Hut fram som restaurangval.

Jag var mindre nöjd med valet, dels för att jag inte är någon pizzaälskare, dels för att det blir lite för mycket mjöl för mig.

Men som sagt, demokratin råder.

Helgmeny serverades hur mycket pizza som helst för 109 riksdaler.

I natt betalade jag ett ännu högre pris.

De magsmärtor jag har utsatts för var värre än när jag födde mina barn utan bedövning i början på 90-talet. Till slut var jag nästan rädd att det var något allvarligt så för säkerhets skull väckte jag KP raringen så han var beredd på hjärtinfarkt och allt annat farligt.

I gryningen slumrade jag in tack o lov och nu försöker jag ta mig hem. Det är inte lätt kan jag lova för jag vandrar mellan sängen och damrummet.

Magen är mer utslagen än du kan föreställa dig!

Så mina vänner för 109 spänn har jag köpt mig en riktigt skitdag!

8 kommentarer:

bästaste sa...

Ja du ska ju inte äta mjöl!!!
Själv åt jag lite soppa, kanske 1/2 dl i lördagskväll. Den soppa var redd med mjöl. Jag är inte bra än.

pangis sa...

Du och jag...

epsilon sa...

Stackars dig! Hoppas du mår lite bättre nu.

pangis sa...

Nej, försökte äta lite..gick inget vidare:-( Ska logga ut och gå och lägga mig..

Lennart sa...

Stackare. Ska tänka på dig en stund så du piggnar till. Jag är glad att jag aldrig äter pizza.

arab-lasse sa...

Pizza ar skit-gott.. ;-)

arab-lasse sa...

..eller skulle det vara skit-mat..??

pangis sa...

LAsse: Nåt skit är det;-)

Tack Lennart!