2008-06-01

Livet är njutbart

En riktigt trevlig fest och en härlig kväll. KP och jag kan konsten att vara förälskade. Vi dansade och roade oss furtstlig till sena natten och vinglade (jo det är sant, jag vinglade:-) sedan hem bland vackra sommarträdgårdar till hållplatsen för nattbussen, även kallad krogbussen:-)

Nu är det strålande fint väder här så väskorna är packade för vi ska på sjön. En heldag! Tvätt, dammsugning, och alla andra måsten får vänta. Vi ska fiska, sola, läsa och gå iland och grilla på vår favoritkobbe i sjön Väringen. Jag har dammat av mina lådor med Wobblers och spänt linan på spöet.. för tänk om jag drar upp en premiärgös:-)

Bilder kommer var så säkra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha en skön dag !
fasen va pigg du är själv var jag hemma 4 och trött som en strumpa!
*kram* Monica

Anonym sa...

Ja men jag var hemma redan kl 02:00 ;-) Har varit pigg som sjutton idag..