2008-06-12

Familjens prinsessa

Kl 08.30 skulle vi fara hemifrån i morse. kl 06.00 gick hon upp för att göra sig i ordning:-) Men visst blev hon fin lilla damen:-) Nu har dom sommarlov hela bunten, bara avslutning kvar här på gymnasieskolan. AP-träff med lunch. Troligen är vi några som inte ska vara kvar här i höst som ska avtackas, bla jag. Kommer att sakna en del av kollegorna här för de är ett härligt gäng men samtidigt ser jag fram emot att få börja med nya program.

Fin skolavslutningsdag till er alla

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena bruttan!
Idag är kärleken på konferens i Örebro.. tänkte nästan följa med.... MEN, så har vi ju AfterWork idag..... Hade vart skoj att kanske ta en fika!!

Kram
I´ll be back på "riktigt" på måndag!

Mia i Gävle

Anonym sa...

Det hade varit jättekul men jag jobbar i Kumla och har avslutningar o sånt så jag hade kanske inte kunnat ändå.. Men det går ju fler tåg.. !!! Och då får vi passa på.. Fika och prat i munnen på varandra ser jag fram emot! Skönt om du kommer tillbaka snart det ekar i idin blogg:-) kram i massor

Nickedockans blogg sa...

Du .. vilken prinsessa.. hon är vacker som en dag.. den lilla ( som nu är stor)... kramar om

Anonym sa...

Men vilken fiiiiin dotter!! Hon kommer bli en pangbrud hon oxå!! :)

Kram NInis

Anonym sa...

Tack raringar.. hon höll ju på ett tag;-) Men visst är hon en liten läckerbit..

Majsanochmalla sa...

Man ser ju vem hon brås på...Pangis!!!

Kram Majsan

Pangbruden sa...

Tack Majsan.. men hon är igrund och botten lik sin farmor men tack ändå! :-) Kram