2007-12-08

Vinterbana

Är inte bara något man kör på, idag har vi skjutit en vinterbana. Dvs bantävling som inte är min starka sida, jag blir för uttråkad. Men det var ett ypperligt tillfälle att skjuta in nya B-pangen på. Resultatet var väl inte det högsta men jag hade fina träffbilder inom det svarta, problemet var att skotten inte satt i 10án:-)

Hur som helst så blev det en trevlig start på lördagen för efter tävlandet fikar vi och pratar med skyttekompisarna. Som jag skrivit förrut så är gemenskapen oslagbar!

Kära pojkvännen och minstingen var inte med, dom passade på att fiska lite. Tyvärr verkar Göstiden flutit ut men jag antar att fiskegubbar aldrig tröttnar på att kasta lite.

Vi har även hunnit och julshoppat, så nu kan tomten snart dyka upp här i byn.

I afton glögg och pepparkaka, må gott alla ni därute.

Inga kommentarer: