2007-12-28

Rea och fjällresa

Neeej det här med mellandagsrea är verkligen inget för mig. Jag och bästaste vännen gjorde ett tappert försök men bortsett från en flanellpyjamas kom vi hem tomhänta.

Vad mycket skit dom slänger ut i butikerna. Tror dom att man köper precis vad som helst bara för att det är rea? Ja en del kanske gör det. Men vem vill handla en senapsgul t.shirt med rött blomtryck i december??? Någon från cirkus kanske?.. Och om man nu köper eländet, när ska man använda det?

Har ni fyndat hör gärna av er för själv ser jag absolut ingenting på mellandagsreor.

Vi packar och donar inför morogndagens fjällresa. Ser fram emot att fira nyår med ett gäng som har lätt för skratt. Bara vi pratar med varandra i telefonen frustar vi hejdlöst. Interna skämt om islandshästar, wobblers och ammunition och vi bryter ihop.

Vi har inga särsklida planer för helgen mer än att dricka vin och spela TP. Vart vi hamnar på nyårsafton är fortfarnade höljt i dunkel men det spelar ingen roll.

Vi är lediga och ska umgås! Räcker långt. Ska bildblogga en del så håll utkik!

Sen kanske något spännande sker...

2 kommentarer:

Anonym sa...

VIN!!!!! Jag ska dricka champagne och päronkonjak.

Anonym sa...

Om du bjuder på din så bjuder jag på min :-)