2007-12-04

Nattklädsel


En del människor sover mer eller mindre lättklädda. Inte jag. Om kära pojkvännen önskat sig en kvinna iförd negligé nattetid så har han gjort ett gravt misstag.
Jag är en fryspinne. Gårnattens mundering bestod av pyjamasbyxor, t-shirt, munkjacka och raggsockor. Över mig hade jag täcke plus en fleecepläd. Det var bara nattmössan som saknades. Så vill kära pojkvännen ha en negligédonna bredvid sig i sängen får han antingen höja innertemperaturen rejält eller byta "kääring". Men han verkar rätt nöjd ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inför den kommande vintern har jag inhandlat extra varmt täcke till dig när du ska övernatta i stugan. Har även inhandlat extra svala för den som önskar det. IKEA har det mesta!!

Pangbruden sa...

Jamen tack o lov för dig, då kan jag sova varmt och skönt i min "egna" lilla bunker.