2010-05-27

Om vådan av att vara kaxig:-)

Kaxig Pangis har skaffat sig problem.

Av värsta sort.

Gud hjälpe mig!

Jag har i ett svagt ögonblick slagit vad, hur vadet såg ut minns jag inte men mina motparter har inte glömt.

Tydligen har jag även förlorat vadet.

Det hade säkert med något skytte att göra...

Nu måste jag klättra upp i en stolpe.

Inte vilken stolpe som helst utan en hög jävla stolpe.

Dom pratar om 42 meter..

Jag som är så höjdrädd att jag skakade och blev nedhämtad från mitt altantak en gång i tiden..

Så någon 42metersstolpe kan det inte bli tal om. Det pallar inte mitt hjärta med..

Då skulle jag verkligen dö på kuppen..

Fortsättning följer på denna hemska historia..

Gud hjälpe mig:-)

4 kommentarer:

bästaste sa...

No problem, anlita någon som utför hushållsnära tjänster. Kan dom klippa buskar, tvätta fönster så går det säkert bra att klättra lite i en stolpe också

Lennart sa...

42 m upp på en stolpe, där har du säkert bra utsikt i alla fall.

Monica sa...

lägg ner stolpen och åla dig fram ;)

pangis sa...

Smart Monica:-)