2010-05-29

Dagen efter kvällen före..

Dagen efter kvällen före..

Vaknar man 11.25 och det har inte hänt sen Hjälmaren brann.

Går upp.

Inser att man borde gå och lägga sig igen.

Dricker kaffe och tar en kopp till.

Inser att det är morsdag i morgon varpå en blomma måste fixas.

Kör fel till blomsterlandet och konstaterar att man kan köra vilse i sin egen stad.

GPS helvetet vägrar fungera.

Hittar ut ur gyttret, köper blomma och tar en annan väg hem.

Klipper gräs ett nödvändigt ont.

Blir klar och då börjar regnet vräka ner, timing det:-)

Funderar på om man ska vara turk, tysk, belgare eller islänning i afton.

Svensk kan man tydligen inte vara det har ju Europa sett till.

Pratar med en gamma fin vän som jag saknat.

Gör mig varm i hjärtat och vi funderar på gemensam midsommar.

Blir nog bra det här..

Om jag piggnar till lite:-)

3 kommentarer:

Suzan sa...

ha en sköm helg!

Gammis sa...

Tack för i går! Känner igen mig i diin dag men jag har inte gjort någonting annat än slappat i dag. Det tär på krafterna att ha skoj.

pangis sa...

Åldern tar ut sin rätt!! Tack för en superb afton:-)