2010-10-22

What´s up

Den här bloggen tenderar mer och mer til att bli en måndag-fredagshistoria.

Vad jag ska göra och vad jag har gjort.

Men.

Så länge inte inspirationen sträcker sig längre än hit så får ni hålla tillgodo med det lilla.

Vecka som gick har jag återigen haft hustitt.

Jag har även anmält värdering av mitt hus.

Ett litet steg för mänskligheten men som ni vet ett stort steg för mig.

Jag har även haft deluxe mycket att göra på jobbet så jag kan verkligen ta en välförtjänt helg.

Helgen kommer tillbringas på annan ort.

Tävling med sedvanligt besök hos fina vänner.

Sen avslutar vi det hela med lite släktkalas på söndageftermiddag.

Om det nu inte vore för all den här snön som kom för tidigt så skulle jag säga att det står en ypperlig helg för dörren.

Hoppas på töväder jag.

1 kommentar:

epsilon sa...

Snön har redan börjat töa, så du får nog en toppenhelg.